Artykuły reklamowe

W sytuacji, gdy klient zastanawia się nad wyborem określonej oferty, do pakietu podstawowego możemy dorzucić mu jakieś niewielkie upominki reklamowe – ważne jednak, żeby było to coś rzeczywiście klientowi potrzebnego, ponieważ gra toczy się o to, czy klient dalej będzie chciał korzystać z naszych usług. Można mu zaproponować upominek w postaci pendrive'a, co powinno ucieszyć każdego człowieka korzystającego z komputera i innych urządzeń elektronicznych. Jest to jednak prezent z wyższej półki niż długopis czy guma do żucia, więc należy nim szafować dość ostrożnie. Dział PR powinien dbać o to, by prezenty takie, jak pendrive'y, koszulki, torby na laptopy i inne droższe upominki reklamowe nie były wydawane w każdej nadarzającej się sytuacji, ponieważ firma może przez to szybko zbankrutować. Takie gadżety mogą być wydawane tylko klientom z długim stażem oraz takim, na których obecności i współpracy szczególnie nam zależy. Należy przy tym pamiętać, aby nie nauczyć klienta żądania prezentu w zamian za pozostanie z nami. To już przypadek bardzo skrajny, w którym pojawia się patologia.

W sytuacji, gdy klient zastanawia się nad wyborem określonej oferty, do pakietu podstawowego możemy dorzucić mu jakieś niewielkie upominki reklamowe – ważne jednak, żeby było to coś rzeczywiście klientowi potrzebnego, ponieważ gra toczy się o to, czy klient dalej będzie chciał korzystać z naszych usług. Można mu zaproponować upominek w postaci pendrive'a, co powinno ucieszyć każdego człowieka korzystającego z komputera i innych urządzeń elektronicznych. Jest to jednak prezent z wyższej półki niż długopis czy guma do żucia, więc należy nim szafować dość ostrożnie. Dział PR powinien dbać o to, by prezenty takie, jak pendrive'y, koszulki, torby na laptopy i inne droższe upominki reklamowe nie były wydawane w każdej nadarzającej się sytuacji, ponieważ firma może przez to szybko zbankrutować. Takie gadżety mogą być wydawane tylko klientom z długim stażem oraz takim, na których obecności i współpracy szczególnie nam zależy. Należy przy tym pamiętać, aby nie nauczyć klienta żądania prezentu w zamian za pozostanie z nami. To już przypadek bardzo skrajny, w którym pojawia się patologia.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl