Możliwości reklamy - gadżety reklamowe
Wszyscy dobrze wiemy, że bez reklamy nie sprzeda się żaden, nawet najlepszy produkt czy jakiekolwiek usługi firmy. Staliśmy się bardzo wyczuleni na perswazję i manipulację pojawiające się bardzo często w reklamach. To dobrze, bo dzięki temu zmuszamy agencje reklamowe do tworzenia inteligentniejszych spotów, ciekawszych haseł i bardziej wartościowych kampanii. W tym wszystkim zawierają się również gadżety reklamowe, które przestają pełnić jedynie funkcję reklamy. Żeby były ciekawe i przypominały o nas naszym klientom muszą być użyteczne, zabawne lub pomysłowe i nowatorskie.
źródło: doskonałe długopisy reklamowe
Gadżety reklamowe to jeden z wielu sposobów na zareklamowanie swojej firmy. Reklama ma potężną moc, jednak tak, jak już wcześniej wspomniałem, na słabą, oczywistą reklamę nie zareagujemy już tak, jak kiedyś. Dlatego szanując naszego klienta i wyrażając to przez wszystkie zachowania wobec niego pokazujemy mu, jaki jest dla nas ważny. Nie można mu więc wręczyć gadżetu reklamowego, który będzie nic niewnoszącym w jego życie – nie bójmy się użyć tego słowa – bublem. Taki gadżet bardzo szybko trafi tam, gdzie jego miejsce, czyli do kosza na śmieci. A przecież naszym celem jest wzbudzenie w kliencie pozytywnych emocji, chęci korzystania z gadżetu, a co za tym idzie promocja firmy. Klient, o którego firma zabiega będzie chwalił się wśród znajomych upominkiem, który otrzymał z okazji urodzin czy świąt. To zaś bardzo korzystnie wpływa z reguły na myślenie innych potencjalnych klientów. Zbliżają się święta – może czas pomyśleć o zaprojektowaniu choćby niewielkiego zestawu upominkowego?