Artykuły reklamowe

Tanie gadżety reklamowe - warto inwestować?

Na rynku reklamowym istnieje mnóstwo tanich gadżetów reklamowych. Są to długopisy, breloczki do kluczy, reklamówki i inne drobne elementy, które mają informować o naszym istnieniu. Każdy prowadzący firmę może jednak zadać sobie pytanie, czy tanie gadżety reklamowe to coś, w co warto inwestować. Pytanie to nie jest całkiem bezpodstawne i bez sensu, ponieważ bardzo często firmy zaopatrują się w coś, co im się nigdy nie przydaje i czego nie rozdają. Składowane jest niepotrzebnie w magazynie, a kiedy nie wiemy, co z tym zrobić, po prostu podejmujemy decyzję o wyrzuceniu niepotrzebnych gratów – tym samym wyrzucamy nasze pieniądze. 

Najlepsze tanie gadżety reklamowe mają zarówno plusy jak i minusy. Zdecydowanym plusem jest to, że sporo tego samego rodzaju przedmiotów można zakupić dla firmy w bardzo niskiej cenie. Minusem zaś jest to, że są to czasem artykuły całkowicie nieprzystające do wizji czy profilu firmy lub kompletnie nie sprawdzające się jako gadżety reklamowe. To, że w firmie Y jakaś strategia marketingowa zadziałała, nie upoważnia nas do myślenia, że w naszej firmie X ona również będzie się cieszyła powodzeniem. Dlatego zakup każdego taniego gadżetu reklamowego w dużej ilości trzeba dokładnie przemyśleć. Ich zadaniem nie jest leżenie w biurku czy na półkach, ale przypominanie i promowanie firmy wtedy, kiedy klienci są poza jej zasięgiem. Tanie gadżety reklamowe idealnie nadają się na prezenty dla nowych klientów – również pod warunkiem, że są faktycznie tanie, ale nie umniejszają komuś, kto je otrzymuje. Jeżeli już się więc na nie decydujemy, nie mogą być wydawane bez przemyślanej strategii.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl